starszy referent Zespołu Administracyjno-Gospodarczego 01/2017 KPRM 13775
01/2017
Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
Komendant Powiatowy Policji
poszukuje kandydatów na stanowisko:
starszy referent Zespołu Administracyjno-Gospodarczego w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17 A, 89 – 500 Tuchola
Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
-
Prowadzenie gospodarki pojazdami służbowymi ze stanu KPP w Tucholi, w celu nadzoru nad właściwą ich eksploatacją, wyjazdami służbowymi, zużyciem paliwa itp., w tym m. in.: spisywanie stanów liczników pojazdów służbowych, dokonywanie oceny zużycia paliwa w okresie pomiędzy poszczególnymi tankowaniami, rozliczanie miesięcznie zużycia paliwa w kontrolkach pracy pojazdów służbowych, sporządzanie sprawozdania zużycia paliw i smarów.
-
Proponowanie planu przebiegu km dla pojazdów służbowych.
-
Sporządzanie i przekazywanie do Wydziału Transportu KWP w Bydgoszczy planów OT-2, organizowanie OT-1 oraz dokonywanie zleceń napraw pojazdów służbowych (po zatwierdzeniu przez Komendanta Powiatowego Policji w Tucholi).
-
Przedkładanie Komendantowi Powiatowemu Policji w Tucholi propozycji powierzenia pojazdów służbowych policjantom posiadającym aktualne zezwolenie na prowadzenie pojazdów służbowych oraz ważne badania lekarskie w tym zakresie.
-
Nadzorowanie właściwej eksploatacji sprzętu transportowego oraz wyjazdów poza teren tut. jednostki (za odpowiednimi przepustkami).
-
Prowadzenie książki magazynowej i pomocniczej magazynu paliw i smarów oraz książki stanu pojazdów służbowych, uzgadnianie zgodności ze stanem głównym w Wydziale Transportu KWP w Bydgoszczy.
-
Kierowanie funkcjonariuszy na specjalistyczne badania lekarskie związane z prowadzeniem pojazdów służbowych.
-
Nadzór nad użytkowaniem sprzętu i stanu budynków, w celu organizowania bieżących napraw i konserwacji (przeglądów) sprzętu, instalacji i nieruchomości oraz monitorowania ich wykonania do momentu zakończenia prac, w tym m. in.: kontrola obiektów budowlane KPP w Tucholi i podległych PP i prowadzenie książki obiektu budowlanego (przeglądy instalacji).
-
Zaopatrywanie jednostki w niezbędne druki, materiały biurowe, pakiety krwi, napoje chłodzące w okresie letnim itp., w celu sprawnego przebiegu służby i pracy. Prowadzenie ewidencji na poszczególne elementy zaopatrzenia, magazynuje, wydanie i rozliczanie w/wym. rzeczy oraz czuwanie nad ich terminowym zużyciem (pakiety krwi, woda).
-
Po uzyskaniu zgody z odpowiedniego Wydziału KWP w Bydgoszczy zakup materiałów, środków czystości, sprzętu itp., w celu zapewnienia sprawnego przebiegu służby i pracy. Przyjmowanie zakupionych rzeczy na stan magazynu na podstawie asygnat.
-
Sporządzanie niezbędnych zestawieniem, planów, wykazów należności dot. transportu, zaopatrzenia, inwestycji i remontów, w celu dostarczania bieżącej i dokładnej informacji w tym zakresie.
-
Nadzorowanie i koordynowanie pracy sprzątaczek i robotników gospodarczych, w celu zachowania czystości, odpowiedniego stanu sprzętów i budynków w obiektach KPP w Tucholi.
-
Prowadzenie ksiąg ewidencyjnych sprzętu mundurowego, kartotek mundurowych, książki obiektów budowlanych, w celu odpowiedniego ewidencjonowania i nadzorowania przedmiotowych zagadnień.
-
Realizowanie zadań obronnych w zakresie logistycznym, w celu zabezpieczenia transportowego i wyposażeniowego jednostki zmilitaryzowanej Policji.
-
Opisywanie i ewidencjonowanie faktur dot. realizowanych zadań oraz wydawanie asygnat w tym zakresie.
-
Naliczanie opłat za ochronę środowiska za pojazdy służbowe oraz kotłownie c.o.
-
Archiwizowanie dokumentacji będącą na stanie pracownika.
-
Wprowadzanie wymaganych danych do Portalu Usług Elektronicznych (mandaty.mf.gov.pl) z nałożonych mandatów karnych gotówkowych oraz przetwarzanie gromadzonych danych osobowych.
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca związana z odpowiedzialnością dyscyplinarną za powierzone mienie i podejmowane decyzje,wykonywana w pomieszczeniach biurowych, przy monitorze ekranowym w wymiarze przekraczającym połowę dobowego czasu pracy. Czynniki utrudniające wykonywanie zadań: stres związany z decyzyjnością i zagrożeniem korupcją . Realizacja zadań nie jest związana z wysiłkiem fizycznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Nie występują uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne warunki pracy. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Narzędzia i materiały pracy: komputer, sprzęt biurowy (faks, kserokopiarka, niszczarka). W pionowych ciągach komunikacyjnych nie ma wind osobowych. W budynku jest toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne:
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe / staż pracy: brak
Pozostałe wymagania niezbędne:
-
umiejętność obsługi komputera
-
prawo jazdy kat. B
-
komunikatywność
-
umiejętność współpracy
-
posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”, lub zgoda na postępowanie sprawdzające
Wymagania dodatkowe:
-
znajomość komputerowych programów biurowych (pakiet Microsoft Office)
-
średnie o profilu administaracyjnym
-
3 – miesięczne doświadczenie zawodowe (lub staż) na stanowisku administracyjnym.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
życiorys i list motywacyjny
-
oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "zastrzeżone" lub wyższą oraz oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania
sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych Dz. U. 2016, poz. 1167)
-
wskazane jest, aby osoby niepełnosprawne złożyły kopię orzeczenia o niepełnosprawności
Termin składania dokumentów:
16.08.2017 r.
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Tucholi
ul. Dworcowa 17 A, 89 – 500 Tuchola
Wynagrodzenie:
2.290 zł brutto
Inne informacje:
Techniki i metody selekcji:
-
I etap selekcji: analiza merytoryczna aplikacji (weryfikacja ofert pod kątem spełnienia wymogów formalnych zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi z dnia 23.04.2013 r. – upubliczniony na BIP KPP w Tucholi)
-
II etap selekcji: test kompetencyjny (sprawdzenie wiedzy i umiejętności jej praktycznego zastosowania)
-
III etap selekcji: rozmowa kwalifikacyjna
Zakres zagadnień obowiązujący na teście kompetencyjnym (II etap selekcji) będzie obejmował sprawdzenie i umiejętność praktycznego zastosowania wiedzy z zakresu:
-
ustawa z dnia 6 kwietnia 1990 r. o Policji (Dz. U. 2016, poz. 1782 ze zm.) w zakresie podstaw dot. funkcjonowania Policji, struktury organizacyjnej, hierarchii służbowej,
-
ustawa o służbie cywilnej z dnia 21.11.2008 r. (Dz. U. 2016, poz. 1345 ze zm.) w zakresie dot. nawiązania stosunku pracy w służbie cywilnej, obowiązków i uprawnień członka korpusu służby cywilnej, odpowiedzialności dyscyplinarnej członka korpusu służby cywilnej,
-
ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. o prawie budowanym (Dz. U. 2017 poz. 1332) rozdział 6 Utrzymanie obiektów budowlanych
Obszary badane podczas rozmowy kwalifikacyjnej (III etap selekcji) będą obejmowały:
-
kompetencje niezbędne do podjęcia pracy na stanowisku
-
umiejętność formułowania wypowiedzi
-
motywację do podjęcia pracy
-
autoprezentację kandydata
UWAGA
Proszę uważnie przeczytać informacje o wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Koniecznie proszę umieścić w liście motywacyjnym dopisek „OFERTA NA STANOWISKO W SŁUŻBIE CYWILNEJ” oraz zaznaczyć jakiego ogłoszenia dotyczy (stanowisko, wydział, nr ogłoszenia). Wszystkie dokumenty muszą być opatrzone DATĄ I CZYTELNYM PODPISEM. Oferty należy składać w Komendzie Powiatowej Policji w Tucholi w zamkniętych kopertach. Proszę składać WYŁĄCZNIE dokumenty wymagane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do II etapu naboru, o czym zostaną powiadomieni za pośrednictwem BIP KPP w Tucholi (zakładka wolne stanowiska w służbie cywilnej). Nadesłanych ofert nie odsyłamy.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, kolor skóry, pochodzenie etniczne, narodowość, religię, wyznanie, bezwyznaniowość, światopogląd, niepełnosprawność, wiek, orientację seksualną, tożsamość płciową, przynależność związkową, czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.